Mobil 1 şi McLaren-Honda
Există două lucruri principale pe care uleiurile de motor Mobil 1 trebuie să le efectueze pentru a menţine o maşină de Grand Prix funcţionând ca una nouă. Primul este să păstreze suprafeţele interne ale motorului curate şi fără depuneri. Al doilea este să prevină uzura. Dacă ambele sarcini sunt îndeplinite, şoferii şi echipa pot începe fiecare cursă cu încrederea în victorie.
Maşina
O maşină de curse Grand Prix este un experiment destul de violent: Motorul poate ajunge chiar la 15,000 rpm, cutia de viteze suportând 3,000 de schimburi de viteză în fiecare competiţie, şi expuse la temperaturi de până la 300°C / 572°F. Treaba noastră nu este uşoară în aceste condiţii. Mobil 1 separă şi răceşte mai mult de 300 de părţi mobile, rezistă la forţe ale motorului de mii de ori mai mari decât forţa gravitaţională şi protejează împotriva stresului generat de o maşină cu o putere de frânare de 600 de cai putere. Mobil 1 şi McLaren-Honda lucrează împreună pentru a face toate acestea posibile – şi succesul nostru pe pistă ne ajută să creăm produse pentru şosea care păstrează motorul dumneavoastră funcţionând la cea mai bună capacitate, an după an.
Şoferii
Jenson Button şi Fernando Alonso ştiu că lubrifiantele Mobil 1 ajută la reducerea frecării şi a uzurii în toate componentele mobile ale maşinii lor. Ce înseamnă asta pentru ei? Mai multă putere în mâinile lor şi viabilitate mai mare a motorului pe pistă.
Echipa
Mobil 1 şi echipa McLaren-Honda au cea mai longevivă relaţie dintre o echipă de curse Grand Prix şi un producător de uleiuri de motor. Mobil 1 a fost în garajul McLaren-Honda la mai mult de 300 de curse din campionate încă din 1995. Înainte şi după curse, suntem acolo la McLaren Technology Centre, lucrând la perfecţionarea tehnologică cot la cot cu tehnicienii şi mecanicii lor.
Tehnicianul Mobil 1
Tehnicienii Mobil 1 oferă feedback imediat echipei, folosind Unitatea MAC (Centrul de analiză Mobil). Tehnicienii lucrează cu un analizator de ulei care poate măsura până la 18 elemente diferite în zeci de părţi la un milion. Aceştia pot măsura corect particulele din uleiul de motor, de angrenaj şi din uleiul hidraulic. Prin oferirea de informaţii detaliate echipei despre sănătatea, condiţia motorului şi a cutiei de viteze, îmbunătăţirea viabilităţii şi a performanţei.