Lubrifianți sintetici axe spate
Gama noastră de lubrifianți sintetici axe spate Mobil au fost special dezvoltaţi pentru transmisii camioane, axe și transmisiile finale, care funcționează chiar și în cele mai solicitante condiții.
Principalele formulări de ulei sintetic de axe Mobil sunt detaliate mai jos.
Mobilube 1 SHC 75W-90
Ulei pentru angrenaje, multigrad, sintetic, pentru cutii de viteze, destinat vehiculelor comerciale și autoturismelor, pentru transmisii manuale, în cutii de viteză și casete de directie. Asigură o lubrifiere excelentă atât la temperaturi ridicate cât și la temperaturi joase.
Mobil Delvac 1 Gear Oil 75W-90/75W-140
Ulei sintetic creat pentru a veni în întampinarea cererii de intervale service și de garanție extinse și este destinat trenului de rulare ale utilajelor grele ce necesită ulei pentru cutiile de viteză cu o capacitate excelentă de preluare a sarcini în cazuri de presiune extremă și șocuri de încărcare. Asigură performanțe excelente, protecție împotriva degradării termice și oxidării datorită temperaturilor ridicate, protecție împotriva uzurii și coroziunii, stabilitate la forfecare și o durată extinsă a perioadelor de schimb.
Mobil Delvac Ultra Total Driveline 75W-90
Lubrifiant sintetic de nouă generație de tip API GL-4 / GL-5, potrivit pentru cutii de viteze manuale, osii și diferențiale pentru vehicule grele, inclusiv transmisii cu angrenaje hipoide și melcate. Acest produs este conceput pentru a fi utilizat în transmisii grele care necesită lubrifianți pentru angrenaje cu o capacitate excelentă de încărcare și unde sunt de așteptat presiuni extreme și încărcare de șoc.
Mobil Delvac 1 Transmission Fluid MBT 75W-90
Ulei sintetic pentru cutiile de transmisie manuale care au recomandare SAE 75W-90, ce are caracteristici excelente de vâscozitate și temperatură. Special creat pentru Mercedes-Benz și îndeplinește cerințele Actros pentru cutiile manuale, aici fiind incluse și cele cu cutii de transfer.
Mobil Delvac 1 Gear Oil LS 75W-90
Lubrifiant sintetic destinat aplicațiilor cu alunecare limitată, ce oferă o remarcabilă stabilitate la oxidare, are un indice de vâscozitate mare (VI ), un punct de curgere extrem de scăzut și o fluiditate bună la temperaturi joase. Recomandat pentru a fi folosit în transmisii manuale, axe, transmisii finale și diferențiale cu alunecare limitată (limited slip).